Music

środa, 12 lutego 2014

Brak Pomysłów.

Bez pomysłów Zawsze Spoko...
Prawdę mówiąc, koleżanka z klasy dodała mnie do grupy naszej klasowej, kiedy weszłam były głupie komentarze ich i typka który z nami chodzi od pierwszej gim bo nie zdał. Ogólnie będę bardzo mało dodawała tymczasowo postów bo moja szkoła to czyta niech wiedzą, że jestem zdolna do wszystkiego.Wczoraj było losowanie bo poszło o miejsce kolega wywalił mnie z ostatniej trudno musiałam w pierwszej bo ten z pierwszej usiadł w drugie -,- Kolega nieźle losował znowu w 2 ławce siedzi i po co to losowanie było ? Ale tak wyszło nie moja wina no może troche ;x Jejku jestem zadowolona z dzisiejszego dnia (12.02) bo na angielskim napisałam sprawdzian na 4 taki podjar i pani żałuje, że poszłam na niemiecki by zdawać ;) Wiem opuściłam się w blogu ale za dużo rzeczy się dzieje wkoło mnie haha ;D 

Kurczę,nie ma czasu,nie ma !.
Ta.Dzisiaj napisze krótko Wam o .... przyjaźni ! .
1. Osoby,które nie mają najlepszego przyjaciela nie mogą żyć w 100%.
Ponieważ,nie ma z kim się wyszaleć,powydurniać i zrobić przypał .
2.Człowiek,który nie ma najlepszego przyjaciela dusi swoje emocje w sobie.
Nie ma komu się wygadać,wyżalić
3.Najlepszy przyjaciel powinien być jak siostra/brat.
Powinna być więź między wami,która pomimo waszych kłótni i tak się trzyma.
Najlepszym przyjacielem może być nawet mama.Choć każdy z nas wie,że najlepiej żeby była to osoba w naszym wieku.Najlepiej z naszej klasy/szkoły.Przyjaźń jest jak skarb.Trzeba go pielęgnować i nie pozwolić aby ktoś go ukradł.


Haha nie moge z tego <333 BELIEVE :)

1 komentarz:

  1. ty kurwa twoja mać ty kto ci pozwolił o mnie pisać co że nie zdałem to moja sprawa a ciebie to chuj interesi i proszę sie nie wyrażać na mój temat na tej swojej zjebanej stronce chyba że chcesz jedynki na spacer wyprowadzić i asfalt z zębów wydłubywać przez 5 najbliższych lat

    OdpowiedzUsuń