Music

niedziela, 2 lutego 2014

Koniec....

Koniec ferii!.. Dlaczego?
Jejku ferie się kończą, jutro do szkoły. ;C Jejku zimno jak tu iść jak nawet z domu nie chce się wyjść ? :D I jeszcze lekcje nudne ;C Nie mam zbyt czasu by codziennie dawać posty ;) ale jakoś będę nadrabiała to ;D Jak chcecie to ja moge poodpowiadać na wasze pytania które zadacie w komentarzu ;) Na każdo znajdę w głowie odpowiedź xD Prawdę mówiąc mam tysiące myśli na temat by opisać ale nie wiem który wybrać jak chcecie możecie mi pomóc z wyborem ;) Na dole podam z 7 propozycji ;) Podałabym więcej ale chcę troszke zatrzymać ich na potem ;) Również myśle jakie piosenki dodać tak byście mogli słuchać i czytać to już od was zależy ;) Na dzisiaj mam jeden temat to zaczynamy o tym temacie. :)
Rozrywka ;) 
Nudyyy.... Tak wcale nie musi być wystarczy, że trochę się pośmiejesz, a my ci pomożemy. To miejsce, w którym będą umieszczane: kawały, zagadki. Kto zna odpowiedzi niech pisze w komentarzach ! :P

Humor koloru blond 
Stoją dwie blondynki na przystanku autobusowym. Jedna pyta się drugiej:
-Którym jedziesz?
-Jedynką. A ty?
-Dwójką
Nagle podjeżdża autobus z numerem 12 i jedna mówi do drugiej:
-Patrz jedziemy razem! 

PRZYCHODZI WNUCZKA DO BABCI. BABCIU DZISIAJ PRZYJDZIE DO CIEBIE KOMISJA JAKA TAM ZNOWU MISJA NIE MISJA TYLKO KOMISJA. MASZ POWIEDZIEC TAK: MAM 100 LAT, 2 WNUCZĄT, DZIADEK PIJE PIWO W SZKLARNI, A KROWA WZDYCHA NA PASTWISKU. PUK PUK. KTO TAM? KOMISJA. JAKA TAM ZNOWU MISJA? NIE MISJA TYLKO KOMISJA. MAM 2 LATKA, 100 WNUCZĄT, KROWA PIJE PIWO W SZKLARNI A DZIADEK WZDYCHA NA PASTWISKU.

 
PYTANIA NIENAJMONDRZEJSZE: 

KIEDY PAN JEZUS BYL NA DIECIE CUD?  GDY POŚCIŁ PRZEZ CZTERDZIEŚCI DNI
KTO RAZ SIĘ NARODZIŁ A DWA RAZY UMARŁ?   ŁAZARZ


JĘZYKOŁAMACZE:

1. BO W NATURZE PERZU LEŻY, BY SIE JAK NAJSZERZEJ SZERZYŁ.
2. CESZARZ CZESAŁ CESARZOWĄ.
3. SZCZOTECZKA SZCZOTECZCE SZCZEBIOCE COŚ W TECZCE.
4. NIE PIEPRZ PIETRZE WIEPRZA PIEPRZEM, BO PRZEPIEPRZYSZ WIEPRZA PIEPRZEM.
5. POWIEDZIAŁA PCHŁA PCHLE; PCHNIJ, PCHŁO, PCHŁĘ PCHŁĄ.
6. WYINDYWIDUALIZOWALIŚMY SIĘ Z ROZENTUZJAZMOWANEGO TLUMU
PRESTIDIGITATORÓW.

BAJKI:

O TYTUSIE: TY TU STOISZ A JA MOKNĘ

ZABIĆ KLINA:
 PEWIEN CZŁOWIEK ROBI DOŚWIADCZENIE CO PRĘDZEJ SPADNIE DO MORZA CZY
KILOGRAM PIÓR CZY KAMIENI. WYCHYLA SIE PRZEZ OKNO NAD BRDZO RUCHLIWA
ULICĄ. CO PIERWSZE SPADNIE DO MORZA KILOGRAM PIÓR CZY KAMIENI?

MĄDROŚCI SZKOLNE:

NIE PODSKAKUJ BO CI BUTY SPADNĄ.
NIE OTWIERAJ OKNA BO CIĘ WYWIEJE.

POPLĄTANE Z PRZYSŁOWIAMI:

KTO POD KIM DOLKI KOPIE TEN KRETA ŁAPIE.
BURZA JAK W UMYWALCE WODY. 

OGLOSZENIA DROBNE, DO NICZEGO NIEPODOBNE:
 
ZAMKNELI MNIE MIĘDZY SZLABANAMI. TORY. 

A to jest 7 tematów, które wy sami wybierzecie i napiszecie w komentarzu  ;D
1.Muzyka dla moich uszu.
2.STOP Nudzie.
3.Jak znaleźć sobie hobby?
4.Jak stworzyć indywidualną dietę ?
5.Idealny makijaż oczu.
6.Jak dbać o paznokcie?.
7.Przyjaźń. 
Takie tematy będę podawać co jakiś czas (5-7 dni lub mniej)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz