Music

sobota, 15 lutego 2014

Justin Bieber EE>

Czemu taki post ?
Justin Bieber ? na asku zadano mi pytanie "a tak w ogóle za co ty lubisz bibera ?" a za co moge go lubić ? moja odpowiedź jest prosta i krótka, zwięźle i na temat czyli:
Nie lubie tylko Kocham. 
Kocham go za to, że jest sobą. Że sława mu nie uderzyła do głowy. Że pomaga i ważne... że chce pomagać ludziom. I tym chorym i bezdomnym i biednym.
Wy mówicie, że ma głos jak baba. Dziewczyny - Spróbujcie się z nim zamienić miejscami. Jestem pewna, że jak Was by ktoś tak zjechał i skrytykował większość z Was uciekła by w ciemny kąt i nie chciała się nikomu pokazać. Chłopcy - a Wy? Ciekawe jaki wy mieliście\macie glos w przed mutacją. Możecie wstawić gdzieś, chętnie się z Was pośmiejemy.-.- Mówicie, że jest gejem? Ja mówię, że mu zazdrościcie. Mówicie, że jest rozpieszczonym bachorem, który wydaje tyle pieniędzy na fryzure. Ma, to wydaje. Ale nie zarzucajcie mu tego, bo matce dom postawił. Dzięki niemu tutaj jeszcze jestem bo rany z rąk nie schodzą ale z serca powoli.Justin jest dla mnie bardzo ważny i nigdy go nie zostawie, nawet jakby się paliło, waliło to nigdy.
- za jego talent wokalny
- za talent do grania na instrumentach
- za to że ma swój styl
- za to że wie, jak to jest być biednym
- za to, że pomaga biednym/chorym
- jest wzorem do naśladowania
- za to że zna dwa języki (biegle, angielski i francuski)
- ogólnie jest zdolnym człowiekiem < 3

To tyle z aska ;) muszę się pochwalić, że dostałam 4 ze sprawdzianu z polskiego miałam 43/53 pkt,
w Piątek w-f był zajebisty ;) staliśmy na rękach innym to nie pasowało tak jak mi też inne rzeczy nie pasuje proste ;) Wróciłam ze szkoły i koło 16 poszłam spać i wstałam o 1 w nocy ;D zawsze spoko tyle spać ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz