Music

sobota, 8 lutego 2014

Klasa i ludzie...

Klasa, szkoła i problemy...
Moja klasa jest normalnie zryta, prawde mówiąc w piątek na przerwie dwóch chłopaków siedziało na kompie, bo u mnie w klasie są komputery i jeden dla nauczyciela ale oni szukali skeczy na dzień kobiet, mam nadzieję, że to czytają bo na matematyce Pani potrzebowała komputera i weszła na internet na mojego bloga i aska, niestety wstałam i wyłączyłam to bo mamy tablice multimedialną, miałam zamiar wyjść z klasy ale usiadłam , pierwsze pytanie padło mi w myślach "Czy mają pozwolenie ode mnie na udostępnianie to?" Ale na lekcji w-f nie ćwiczyłam nie miałam stroju i rozmawiałam z naszą wychowawczynią (nauczyciel od w-f) powiedziałam co i jak mam nadzieję, że będzie dobrze bo wtedy się strasznie zdenerwowałam. Chłopcy (tych dwóch, którzy uważają się za lepszych, a wcale nie są)dowiedzieli się o moim blogu na grupie gdzie potem zostałam z niej wyrzucona i nie widziałam komów ale powiedzialy mi o tym koleżanki z klasy. We wtorek dowiem się co i jak dokładnie na godz-wych :) To tyle dzisiejszego posta :)

"Pamiętaj jutro jest nowy dzień, nie przejmuj się przeszłością" JB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz