Music

wtorek, 21 stycznia 2014

Ahhh wkurzona....

                                 Wkurzona... 
"Dlaczego wkurzona?" pewnie zadaliście sobie to pytanie. Oto już odpowiadam wczoraj siedziałam przed komputerem a tu nale prąd mi odcieli ponieważ gdzieś linie przerwało... normalnie klęłam jak nigdy, pisałam tyle rzeczy miałam załatwić ogólnie. Nic nie wyszło musiałam na gg na telefonie siedzieć ponieważ wi-fi też nie chodzi jak nie ma prądu a więc został mi tylko pakiet. Trudno musiałam jakoś to przeżyć. Odniosę się do wczorajszego dnia pisałam z "panem K" bo miał imię na literę K, na gg pisałam  z nim i postanowiłam szukać osoby, która będzie chciała się ze mną zamienić na filmie (mój rząd 14 miejsce 10), on wolał koło niej siedzieć więc nie wytrzymałam popłakałam się. Pytał mnie czemu tak się zachowuje no to mu powiedziałam "Gdyby nie powiedział mi tych siedmiu cech to bym się nie zakochała." Powiedział że to ciężkie ja wiem o tym ale to nie moja wina, że rodzice mnie stworzyli. Chce on się jutro spotkać ale nie chcę drążyć dalej tego tematu. Prawdę mówiąc nie chce się już zakochać kończe z tym chociaż wiem, że to silniejsze ode mnie teraz posiedzę i poczekam aż ktoś przyjdzie do mnie, mi pomoże i pokocha. Dzisiejszy dzień jest nawet okeyy ponieważ miały być zawody w siatkówkę, ale pingwin jeb**y  (dyrektorke tak nazywamy, bo jest mała i strasznie szeroka) powiedziała, że nie ma hali już miałam iść do domu ale jej mąż nam powiedział "jednak możemy" oczywiście mieliśmy skład wygrałyśmy 4 sety ogólnie :3
Teraz wróciłam do domu i nie chcę mysleć co mnie dzisiaj spotka. Mam nadzieję, że będzie dobry. 
Dzisiaj się nie rozpisałam ;) 

Zakochałam się w Tobie i co ja teraz robić mam ?
 mam walczyć o Ciebie?
 to bez sensu ! przcież Ty nie chcesz...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz