Music

niedziela, 19 stycznia 2014

Dlaczego zakładam Bloga ?

    Pare osób zadało mi pytanie "Dlaczego zakładam                                               Bloga?" 

 Zakładam bloga ponieważ nie mam gdzie uciec z problemami a chciałabym je gdzieś wylać,  napisać. Ten blog będzie prowadzony po części jak kartki z pamiętnika i krótkie opowiadania
(np. o Justin'ie ponieważ to mój idol i kocham go). Piszę bloga pierwszy raz w życiu mam nadzieję, że się spodoba i będziecie chcieli dalej czytać. :3

  Teraz krótko o mnie:
- moje imię to Patrycja :)
- mam 16 lat :) 
- Jestem Belieber <3
-mam dwa ulubione kolory czyli niebieski i fioletowy ;) 
-mój ask: ask.fm/patyy98

   Pamiętajcie jeśli macie marzenie uwierzcie w siebie. mały cytat do tego "Uwierz w siebie, bo ja wierze w ciebie." Nie przejmujcie się tym, jak ktoś was hejtuje bo on czeka aż wy opadniecie a on się wzmocni wykorzysta to a ty nie będziesz wiedział/a kiedy on to zrobi. Pokaż, że jesteś silna/y. Jeśli masz problemy próbuj się uśmiechnąć wspominając te najlepsze chwile. 
 Troszke z tymi marzeniami zeszłam z drogi. :)  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz