Music

niedziela, 26 stycznia 2014

Opóźniony zapłon...

Dlaczego opóźniony zapłon?...
Opóźniony zapłon ponieważ nie miałam jak dodać kolejne posty ;) a teraz dodaje :) Powiem tyle na BELIEVE było cudownie troszke akcja nie wypaliła chciałam płakać bo moja lewa strona tak jakby to olała ;( ale ja podniesłam serduszko i śpiewałam też płakałam na avalannie -,- Bo Justin ją bardzo kochał(kocha) a dzisiaj się wkurzyłam byłam by dali mi plakat nie chcieli to poprosiłam kierownika, jejku to taki stary zgred powinien on śnieg odsypywać i powiedział, że większa kolejka była by po plakat niż po bilety ;( lub bym a allegro wystawiła ale ja nie jestem głupia ;( Popłakałam się strasznie bo nie moge mieć plakatu. Ale ja mu napisze e-mail'a, nie podaruje mu. Te dni minęły tak w miare nie ma co opisać ;( 
Ale dodam zdjęcie od nas z kina ;) 
BelieveMovie nie pokazuję Justina jako osobe sławną, pokazuje człowieka, który kryję się pod tym sławnym Justinem, który ma dobre serce i uczucia. Jest dobrym człowiekiem, ale to świat niszczy nam prawdziwego Justina i robi z niego jakiegoś nie wiadomo kogo. On jest zwykłym chłopcem z Kanady.
Dzisiaj mało napisałam bo nie mam sił wogóle...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz