Music

środa, 22 stycznia 2014

To był piękny dzień, ale skończył się źle...

         Dlaczego był piękny ? a dlaczego skończył się źle ? ....
Myślałam, że dzień będzie lepszy ale się myliłam do pewnego stopnia... Dlaczego ?.... Wstałam rano zebrałam się i pojechałam na Zamość (miejsce gdzie się urodziłam) ponieważ czekałam na koleżankę godzinę ale potem powiedziała, że zaspała. Ma ona chłopaka i przyjechał specjalnie dla niej, mówiłam jej by była sama a nie z Pauliną( moją siostrą, straszny obciach robi chodząc w dresach), pobył on z 15-20 minut i pojechał bo im odwalało... Na jej miejscu bym nie jechała z kimś tylko sama bo wolałabym chłopaka od mojej siostry. Ja niestety poszłam się spotkać z panem K (jak wspomniałam w poprzednim poście), poszliśmy do parku a potem na mostek, kazałam mu przebiec a ja się cofnęłam i wpadłam w dziewczyne jakąś ale przeprosiłam, potem on poszedł w inną strone to ja w drugą,wyjęłam telefon włączyłam piosenki, słyszałam jak biegł za mną chciałam sie przesunąć więc sie schyliłam ale nie zdążyłam uciec i wpadł na mnie leżałam przez niego w śniegu byłam cała biała. No ok potem poszłiśmy do "Łukasz'a" taki sklep po wstążki fioletowe ;) Niestety jak wracaliśmy jego mama zadzwoniła i musiał iść. To ja wróciłam pod lodowisko po nie i poszłyśmy pod auto i wróciłyśmy a mama do siostry bo ta chciała już iść pytała się gdzie tablet, a siostra go rozjebała. Dlatego miałam potem zepsuty dzień. To mój tablet był i ma mi go odkupić...
Wkurzyłam się również po wyjściu ze sklepu bo on (pan K) powiedział, że jestem gruba(bo taka prawda) nikt nie wie czy jestem chora czy coś, osoby grube też chcą być kochane, też maja uczucia zrozumcie to, prawde mówiąc może być ładna, szczupła ale mieć najebane w głowie, zalezy jeszcze na jaką trafisz, może na taką która ma kilo tapety lub coś... Ale chłopaki patrzą na to by była szczupła, miała cycki, dupe dużą itp. Niestety każdy taki sam tylko wygląd ma inny. ;( Dzięki temu jak chłopak urazi grubą dziewczyne ona ma dużo na myśli np. Jak wpaść w anoreksje ?, A może anoreksja mi pomoże, któryś chłopak na pewno będzie chciał ze mną być... Itp pytania zadaje sobie gruba dziewczyna, dlatego że nikt ja nie chce pokochać. A wiecie co może ja wpadne w anoreksje, szybciej zejdę ze świata? ... Wiem, że to jest choroba ale może dzięki niej każdy o mnie zapomni jak umrę... Nie lubię słyszeć tych słów bo dobijają. -,-

                                           
                                            Może wtedy spodobam się jakiemuś chłopakowi ;c



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz